رویدادها آرشیو خبر ها
تعیین هدف های گام به گام مکس الگری برای ماه های آینده

تعیین هدف های گام به گام مکس الگری برای ماه های آینده

با شروع دور از باور بیانکونری در این فصل از رقابت های سری آ، این تیم شرایط خود را در هفته های نخست بسیار پیچیده کرد و این پیچیدگی در شرایطی از میان خواهد رفت که دیگر یووه دست از عدم نتیجه گیری بردارد و به مسیر پیروزی و اقتدار بازگردد و به نظر میرسد که مکس الگری و شاگردانش از دیدار برابر اسپتزیا این روند را شروع کردند اما کماکان فاصله بسیار زیادی با صدر جدول و رقبای خود دارند. با این حال این روند نباید با وقفه ای که در رقابت ها صورت گرفت متوقف شود بلکه باید عاملی برای ادامه روند امتیازگیری بیانکونری باشد.

 

گفته های الگری نیز نشان می دهد که او برای هفته های آتی، مسیری را مشخص کرده، مسیری که برای او و شاگردانش چندان هم آسان نیست اما بی شک او به عنوان مربی و بازیکنان می دانند که برای بازگشت هیچ راهی جز عملی کردن این مسیر و برنامه در نظر گرفته ندارند. مربی یووه که پس از ناکامی های هفته های نخست برای برگشت تیم اش به پیروزی یک برنامه کوتاه مدت ترتیب داد و به لطف سه پیروزی و کسب نه امتیاز در کنار برتری های مهم و ارزشمند در لیگ قهرمانان شرایط بانوی پیر را کمی سامان ببخشده برای گذر از دوران نقاهت کنونی و رسیدن به شرایط تثبیت شده تیمی اش برنامه هدفمندی را ترتیب داده است.

 

هدف نخست در گام ابتدایی و پیش از فرارسیدن زمان استراحت ماه نووامبر، رسیدن به جایگاه چهارم جدول رده بندی و کم کردن فاصله با مقام نخست جدول است و در ادامه در تعطیلات سال نو میلادی هدف اصلی یعنی رسیدن و ایستادن در جایگاهی که برای فتح اسکودتو مبارزه خواهند کرد. این دو گام در وهله نخست نشان خواهد داد که یوونتوس در تقابل با رقبای اصلی خود در چه جایگاهی قرار دارد و قدرت و معیار اصلی تیم چیست و در صورتی که یوونتوس نشان دهد که همان یووه ده فصل گذشته است و علاقه ای ندارد که نتیجه آخرین فصل تکرار شود گام پایانی خود را برای رسیدن به هدف نهایی یعنی کسب اسکودتو از ماه مارس شروع خواهد کرد و از آن پس است که در صورت موفقیت یووه برای رسیدن به این جایگاه مورد نظر مربی اش برای فتح اسکودتو و پیش رفتن تا فینال لیگ قهرمانان مبارزه خواهد کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: